Hoxlor oldal(a)
Autók kerekeken

MENÜ


AZ ÚJ SAAB 9-5 SEDAN KÉPEI ÉS LEÍRÁSA!


new_saab_9-5
new_saab_9-5_2

new_saab_9-5_3
new_saab_9-5_4
new_saab_9-5_5
new_saab_9-5_6
new_saab_9-5_7
new_saab_9-5_8
new_saab_9-5_9
new_saab_9-5_10
new_saab_9-5_12
new_saab_9-5_13
new_saab_9-5_14
new_saab_9-5_15
new_saab_9-5_16
new_saab_9-5_17
new_saab_9-5_18
new_saab_9-5_19
new_saab_9-5_20
new_saab_9-5_21
new_saab_9-5_22
new_saab_9-5_23
new_saab_9-5_24
new_saab_9-5_25
new_saab_9-5_26
new_saab_9-5_27
new_saab_9-5_28
new_saab_9-5_29
new_saab_9-5_30
new_saab_9-5_31
new_saab_9-5_32
new_saab_9-5_33
new_saab_9-5_34
new_saab_9-5_35
new_saab_9-5_36
new_saab_9-5_37
new_saab_9-5_38
new_saab_9-5_39
new_saab_9-5_40
new_saab_9-5_41
new_saab_9-5_42
new_saab_9-5_43
new_saab_9-5_44
new_saab_9-5_45
new_saab_9-5_46
new_saab_9-5_47
new_saab_9-5_48
new_saab_9-5_50
new_saab_9-5_49

Részletek

Az új Saab 9-5 Sedan
Turbómotorjainkkal a kevesebb többet jelent.


- Megbízható teljesítmény hatékony négyhengeres turbómotorokkal.
- Egyes motorvariánsok esetén a CO2 kibocsátás mindössze 139 g/km.
- Turbófeltöltéses erőforrások benzines, E85 bioetanol valamint dízel változatokban.

Az új 9-5-ös motorkínálata a Saab turbófeltöltés terén szerzett tapasztalatát ötvözi a legkorszerűbb motorépítési technológiákkal 

A több mint 100 LE literteljesítményű benzines és BioPower (E85 Bioetanol kompatibilis) motorjaival az új 9-5 Sedan magasabb szintre emeli a Saab gazdaságos hengerűrtartalmú erőforrásaival kapcsolatos stratégiáját. Ennek megfelelően a Saab új prémiumszedánjához már 1,6 liter összlökettérfogatú turbófeltöltéses benzinmotor is rendelkezésre áll. A választható dízelmotor CO2 emissziója pedig nagyon alacsony, 139 g/km értéket mutat. Minden váltómű hatsebességes

Benzinmotorok
Az összes erőforrás elektronikus motor és fojtószelep-vezérléssel, közvetlen gyújtással szerelt, felülvezérelt hengerenként négyszelepes. A vezérműtengelyeket lánc hajtja, mely karbantartást nem igényel. A hosszú élettartam és a megbízhatóság érdekében a turbófeltöltők folyadékhűtésűek, a motorba jutó levegő sűrűségét pedig a töltőlevegő hűtésével növelik meg.

A hengerfalak megmunkálása lézerrel történik. Az így kapott tükörsima felületnek köszönhetően minimalizálható a dugattyúk súrlódása és kopása. A technológiával csökkenthető az üzemanyag valamint az olajfogyasztás is. A motor hatásfokát tovább növelik az olajhűtésű dugattyúk és a nátriumtöltésű, ezáltal kevésbé melegedő kipufogószelepek.  

1.6 Turbo
A dinamikus négyhengeres motor a kínálat legkisebb lökettérfogatú tagja, melynek teljesítménye 180LE / 132kW, kiváló 230Nm-es nyomatéka pedig 2200-5500 ford/perc közötti tartományban áll rendelkezésre. Az úgynevezett „overboost” funkciónak köszönhetően a nyomaték - teljesen nyitott fojtószelepállással történő gyorsításnál - 5 másodpercig 266 Nm-re növekszik.  

Kategóriájában az egyik legerősebbnek tartott „gazdaságos hengerűrtartalmú” motorral a Saab 9-5-ös 9,5 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/ órás sebességre. Fogyasztása lenyűgöző: 7,6 l/ 100 km ; CO2 kibocsátása pedig 179 g/ km.

A tartósság és a zajcsökkentés érdekében a motorblokk öntöttvasból készül. A szerkezeti alumíniumból, présöntési eljárással gyártott olajteknő a motortömbnek további stabilitást és hangszigetelést biztosít. A további fejlesztések közé tartoznak az üreges kialakítású vezérműtengelyek, amelyek nemcsak súlycsökkenést, de kevesebb váltakozó mozgást végző tömeget is jelentenek. Ez a konstrukció az úgynevezett kéttömegű lendítőkerékkel együtt a motor járását az eddigieknél is kifinomultabbá teszi.

Az elektronikus vezérlésű termosztát szabályozása alacsony sebesség vagy motorterhelés esetén megemeli a hűtőfolyadék hőmérsékletét, ezáltal csökken a motorolaj belső súrlódása ezzel együtt az ebből eredő veszteség és az üzemanyag-fogyasztás is.

2.0 Turbo- Benzin és Biopower (E85 Bioetanol)
Megnövelt teljesítményű, teljes egészében alumíniumból készült erőforrás, amelynek bioetanol üzemanyagra optimalizált változata is elérhető. A Biopower motorok üzemeltethetők kizárólag csak benzinnel vagy E85-ös etanollal (mely 85% bioetanolt és 15% benzint tartalmaz) továbbá a két üzemanyagtípus tetszőleges arányú keverékével is. Mindkét változat legnagyobb teljesítménye 220 LE/ 162 kW, a bőséges, 350 Nm-es nyomaték pedig már 2500-as percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre áll. 

Ez a motorvariáns egyaránt rendelhető hagyományos elsőkerék-meghajtással vagy az összkerékhajtás területén vezető Saab XWD rendszerrel. A változtatható szelepvezérlés és a közvetlen benzinbefecskendezés alkalmazásával a megnövekedett teljesítmény mellett csökkent az üzemanyag-fogyasztás valamint a károsanyag-kibocsátás is. A vezérműtengelyek hidraulikus állításúak. A rendszer lehetővé teszi a szívó és kipufogó szelepek nyitásának és zárásának a dugattyú felső holtpontjához képesti, egymástól függetlenül történő beállítását különböző motorfordulatszámok és terhelések esetén. A változtatható vezérlés alkalmazásával a nagyobb teljesítmény és az alacsonyabb fogyasztás mellett minden fordulatszám-tartományban az optimális motornyomatékkal gazdálkodhatunk.

A direkt benzinbefecskendezés az üzemanyagot a sűrítési ütem végén nagy nyomással közvetlenül az égéstérbe fecskendezi. Ez lehetővé teszi a levegő és az üzemanyag szállításának szétválasztását, ezáltal az égéstér hatékonyabb öblítését. A nyomaték az alsó fordulatszám-tartományokban lényegesen nő, míg a kopogásos égés csökken.

A motor az úgynevezett „Twin-Scroll” rendszerű turbófeltöltővel szerelt, mely alacsony motorfordulatnál gyakorlatilag megszűnteti a feltöltő késedelmét, gyorsításkor pedig az atmoszférikus motorokhoz hasonlítható, azonnali reakció tapasztalható. A rendszer lényege, hogy a kipufogógázok két, egymástól elválasztott csatornán keresztül áramlanak a turbinába. Az egyik csatornába az egyes és négyes míg a másikba a kettes és a hármas henger kipufogógázait vezetik. A motor gyújtási sorrendje miatt a két csatornán keresztül áramló gázok pulzálása lecsökken, a feltöltő tengelyének fordulatszáma kevésbé ingadozik, így a turbó gyorsabban képes reagálni. 

Az erőforrás vibrációmentes járását két kiegyenlítő-tengely segíti, a kovácsolt acél főtengely és az alumíniumból készült dugattyúk pedig a váltakozó mozgást végző tömeget csökkentik.

Elsőkerék-meghajtással a motor 7,9 másodperc alatt gyorsítja fel a Saab 9-5-öst 0-ról 100 km/ órás sebességre. Vegyes üzemmódot feltételezve az üzemanyag-fogyasztás 8,4 l/ 100 km, a CO2 kibocsátás pedig 199 g/km.  

2.8 V6 Turbo

A motorpaletta legnagyobb teljesítményű erőforrása kizárólag az Aero modellhez rendelhető, amely már gyárilag XWD rendszerrel és hatsebességes automata váltóval szerelt. A hengersorok a klasszikus építési mód szerinti 60°-os szöget zárnak be egymással, így a vibrációmentes járás és a sima nyomatékleadás tökéletes összhangban valósul meg. A motor teljesítménye 300 LE/ 221 kW. Lenyűgöző 400 Nm-es nyomatéka széles, 2000-5000 ford/perc tartományban használható ki. A 100 km/ órás sebesség álló helyzetből történő eléréséhez pedig mindössze 6,9 másodperc szükséges.

A szívó és kipufogó oldalon egyaránt változtatható vezérlés fordulatszámtól és terheléstől függetlenül közel lineáris nyomatékleadást eredményez. A mindkét hengersor által meghajtott,
„Twin-Scroll” rendszerű turbófeltöltő középen a nyomatékváltó felett helyezkedik el. A hengersorok mindegyike a feltöltő egy-egy, egymástól különválasztott csatornájához csatlakozik. A kipufogógáz pulzálása ily módon elválasztódik, lecsökken, mely jobb gázáramlást, csökkenő veszteséget, végső soron a feltöltő hatékonyabb működését jelenti.

A kettősfalú kipufogócsonkokat víznyomás-préselési technológiával gyártott rozsdamentes burkolat fedi, melyek csökkentik a hősugárzást így a hidegindításkor kibocsátott káros anyagok mennyiségét is. További emisszió-csökkentő megoldás a hidegindítások után a kipufogócsonkokba maximum 30 másodpercen át befecskendezett levegő is mely segítségével a katalizátor hamarabb éri el az optimális működéshez szükséges hőmérsékletet. 

Az erős, kovácsolt acél főtengely négy helyen csapágyazott, az acél hajtókarok pedig a teherbírás és a tartósság érdekében süllyesztékes kovácsolással készülnek Az alumínium dugattyúk polimer-bevonatúak úszó kialakítású dugattyúcsapszeggel. A dugattyúk olajjal történő hűtését és további kenését az alattuk elhelyezkedő háromnyílású fúvókák biztosítják.


2.0 TiD

A 16 szelepes, 160 LE (118 kW) teljesítményű, 350 Nm forgatónyomatékú kétliteres turbódízel-motor CO2 kibocsátása mindössze 139 g/km, melyhez vegyes üzemeltetési körülmények között lenyűgözően alacsony 5,3 l/100 km-fogyasztás társul. Az elektronikus motorvezérlésű, közös nyomócsöves közvetlen befecskendezésű erőforrást változó geometriájú turbófeltöltő lélegezteti, mely gázadáskor alacsony reakcióidőt biztosít.
A további fejlesztések között a tömegcsökkentés miatt műanyagból készült szívócsövet valamint a kiegyensúlyozott járást biztosító kéttömegű lendítőkereket említhetjük. A karbantartást nem igénylő dízel-részecskeszűrő is a motor alapfelszereltségéhez tartozik.


2.0 TTiD

Az erősebb, kétlépcsős feltöltővel szerelt dízel erőforrás 190 LE (140 kW ) teljesítményű, forgatónyomatéka 400 Nm, mely már 1750-es percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre áll.  6,0 l/100 km átlagfogyasztás és 159 g/km CO2 emisszió mellett álló helyzetből indulva kevesebb mint 9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ás sebességre. Ez a motorvariáns egyaránt rendelhető hagyományos elsőkerék-meghajtással vagy a Saab XWD összkerékhajtási rendszerével.

A kétlépcsős feltöltési rendszer alapja a két különböző méretű, egymáshoz képest sorban beépített turbófeltöltő, melyek turbinarészében a kipufogógázok áramlását megkerülő-szelepek vezérlik. Alacsony motorfordulatnál kizárólag a kisebb méretű feltöltő biztosítja a szükséges töltőnyomást, függetlenül a motor terhelésétől. Közepes fordulatszám-tartományban, magasabb motorterhelésnél mindkét feltöltő működik, míg magas motorfordulatszám és terhelés esetén csak a nagyobb turbófeltöltő biztosítja a motor levegőellátását.

Ez az elrendezés az alacsony tömegtehetetlenségű, kisebb turbófeltöltőnek köszönhetően már az alsó fordulatszám-tartományban is elegendő, állandó nyomatékot biztosít, a magas motorfordulathoz tartozó csúcsteljesítményt pedig a nagyobb feltöltő használatával éri el.


Repülési információ


A Pilot Head-Up Display tökéletesen példázza, hogyan merítünk ihletet repülőgépgyártói múltunkból. Ez a szerkezet a műszerfal legfontosabb adatait jeleníti meg a sofőr látóterében. Így anélkül olvashatjuk el a létfontosságú információkat, hogy levennénk a szemünket az útról. 
Pilot Head-Up Display. A szélvédőre vetíti a legfontosabb információkat, úgy mint sebesség, fordulatszám, navigáció, parkolási instrukciók, irányjelzők, hőmérséklet, valamint figyelmeztető jelzések. A megjelenített információk köre személyre szabható. 

Vegye birtokba a pilótafülkét

Az új Saab 9-5 Sedan utastere a vezető köré épült. Vessen egy pillantást a pilótafülke ihlette kezelőszervekre, melyekben múltunk köszön vissza. A műszerfal és a középkonzol szinte körülöleli a sofőrt. A vezetés közben gyakran használt kezelőszervek mind szem előtt vannak. A kormányon és körülötte. Érezze magát otthon! 

DriveSense

A továbbfejlesztett DriveSense rendszer segítségével kellemesebben autózhat a nyüzsgő városi forgalomban, jobb keréktapadást érhet el aszfalton, és igazán intenzív vezetési élményben lehet része kanyargós vidéki utakon. Az autó agilitását egy gombnyomással megváltoztathatja. Vagy hagyja egyszerűen intelligens fokozatban, és bízza magát a gépkocsira. 

DriveSense. Egy gombnyomással választhat Comfort, Intelligent és Sport beállítás közt. 
A DriveSense az autó mozgását és a sofőr vezetési stílusát elemzi. Sport fokozatban a maximális agilitás elérésére hangolja a felfüggesztést, a kormányművet, a motort, az automata váltót és a Saab XWD nyomatékelosztó rendszerét. 

HiPer

A HiPer rugóstag egy új típusú első felfüggesztés, mely az új 9-5-ös széria nagyteljesítményű modelljeiben gondoskodik a páratlan vezetési élményről. A HiPer rugóstag kialakítása pontosabb kanyarodást és jobb tapadást tesz lehetővé, miközben minimalizálja a nyomaték-kormányzást. A vezető számára mindez könnyebb kezelhetőséget jelent - kifinomult precizitást és közvetlenebb visszajelzéseket. 

A HiPer rugóstag felfüggesztésének geometriája és a persely kialakítása nagyfokú oldalirányú merevséget és hosszanti rugalmasságot eredményez, ami a gyakorlatban remek kezelhetőséget és harmonikus autózást jelent. 

Teret a technológiának.

Az új Saab 9-5 Sedanban Önnek és utasainak is bőven jut hely. Az opcionális panoráma napfénytetővel optikailag tovább növelhető a tér. A továbbfejlesztett parkolási segédlet is mestere a tér kihasználásának, nemcsak kiválasztja számunkra a megfelelő parkolóhelyet, de parkolási instrukciókkal is ellát. 

Saab Advanced Parking Assist. Az autó elejébe, oldalába és farrészébe épített szenzorok segítségével kiválasztja a megfelelő parkolóhelyet, majd ikonok és hangjelzések útján instruálja a sofőrt, miközben parkol. Panoráma napfénytető. Nagyméretű osztott napfénytető csúsztatható belső napellenzőkkel. Az elülső rész dönthető. 

Smart Beam. Egy igazán felvillanyozó ötlet.

Ha lenyűgözik a ragyogó ötletek, az új Saab 9-5 Sedant Önnek találták ki. Vegyük például a Bi-xenon SmartBeam fényszórót. Ez egy vadonatúj, intelligens világítási rendszer, mely érzékeli a sebességet, a szembejövő forgalmat, a kormánymozdulatokat, a látási viszonyokat, és ezek függvényében optimalizálja a kibocsátott fénycsóvát. Ezenfelül automatikusan választ magas és alacsony fénycsóva közül*. Nem csak biztonságos, de nagyon kényelmes is. 

Dinamikus kanyarfényszóró.
A kormányzás irányába fordítja a fényszórókat. Kanyargós utakon javítja a látási viszonyokat.

Vidéki világítás.
50-100km/órás sebesség közt.
Javítja a periférikus látási viszonyokat. Csóvája nagy hatótávolságú de lapos, így nem vakítja el a szembejövőket.

Városi világítás.
50km/órás sebességig. Széles, szórt fénycsóvájával megkönnyíti a városi közlekedést, időben láthatóvá teszi a gyalogosokat.

Csapadék világítás.
Az esőérzékelő aktiválja.
Javítja a látási viszonyokat esőben, hóban és ködben. Nem vakítja el a szembejövő autósokat. 

Autópálya világítás.
100km/h felett.
Nagyobb fényerő, nagyobb hatótávolság.

Automatikus magas/alacsony fénycsóva*.
Alacsony csóvára vált szembejövő forgalom vagy szoros követés esetén. Ahogy elmúlik az autósok elvakításának veszélye, visszavált magas csóvára. 

*Nem kombinálható a sávelhagyási figyelmeztetéssel. 

Lásson tisztán.

Holttér-figyelő.
Hasznos funkció előzésnél és sávváltásnál. Érzékeli a holttérben velünk párhuzamosan haladó járműveket. (Az amerikai piacon opcionális)

Bi-xenon fényszórók.
A halogén izzókénál kétszer erősebb, természetes fényt biztosít. A hatótávolság automatikusan igazodik a vezetési stílushoz. A magas fénycsóva hatótávolságát növelendő, a Bi-xenon fényforrások halogén izzókkal egészülnek ki (kivéve USA).

Jellegzetes Saab világítás.
Az első és hátsó fényszórókba épített LED fényforrások biztosítják az új Saab 9-5 Sedan jellegzetes megjelenését. 
(Halogén izzókkal nem kombinálható.) 

Köszöntjük biztonsági laborunkban

Sávelhagyási figyelmeztetés.
Figyelmezteti a sofőrt, ha az akaratlanul átlépi a sávelválasztó vonalat 60km/h feletti sebességnél. (Opcionális)

Jelzőtábla-felismerés.
Felismeri a sebességkorlátozó és előzést tiltó táblákat, és megjeleníti azokat a műszerfal kijelzőjén. (Kivéve USA) (Opcionális)

5 csillag. Csúcsminősítés az Európai Új Autó Értékelő Program (Euro NCAP) töréstesztjén. Az új Saab 9-5 Sedan eredményeivel és az Euro NCAP intézettel kapcsolatos további részletek a www.euroncap.com weboldalon. 

Valós helyzeteket modellező biztonságszemléletünk lényege, hogy valódi baleseteket tanulmányozva fejlesztjük autóink biztonságát. Az új Saab 9-5 Sedanba díjnyertes biztonsági fejlesztéseink legjava került. Na meg persze vezetéstámogató technológiák egész sora a balesetmegelőzés érdekében.

SAHR 3.
A Saab –és a világ első- aktív fejtámlája jelentősen csökkenti az autót hátulról érő ütközéskor fellépő súlyos nyaksérülések kockázatát. Az új 9-5 Sedan első üléseire már az aktív fejtámlák harmadik generációja (SAHR 3) került. 

Borulás érzékelő rendszer.
Ha érzékelői felborulás veszélyét jelzik, azonnal kioldja a függönylégzsákokat, és aktiválja az övelőfeszítőket. 

Gyerekülések.
A Saab Geniuine Accessories jóvoltából bővült a gyerekülések kínálata, egészen 10 éves korig.  (Kiegészítő)

Adaptív vezetési segédlet Forward Collision Alert (hátulról történő ütközésre figyelmeztető) funkcióval. 
Ez a radar-alapú rendszer automatikusan az előttünk haladóhoz igazítja a sebességet, akár dugóban is. Kikapcsolt tempomat mellett is ellenőrzi az előttünk haladó forgalmat, így képes figyelmeztetni a sofőrt, ha pl. az előtte haladó hirtelen fékez, nem hagyva helyet a lassításra. (Opcionális)

Hangrendszer és navigáció.

Az új Saab 9-5 Sedan infotainment rendszere számtalan lehetőséget kínál. Gyűjtse zenéit a rendszer merevlemezére. Csatlakoztassa iPodját, MP3 lejátszóját vagy pendrive-ját, és élvezze a harman/kardon térhangzás élményét. Bluetooth kapcsolatra képes készülékét a kihangosítón keresztül is vezérelheti. A kínálat része természetesen egy korszerű navigációs rendszer nagyméretű, színes kijelzővel.

Saab Infotainment CD.
AM/FM rádió RDS-sel, MP3/WMA kompatibilis CD lejátszó, AUX csatlakozó. 

Premium Sound System.
Kilenc hangszóróval, melyek közül a frontsugárzó elől kapott helyet a jobb térhangzás érdekében. 

Vezeték nélküli zajcsökkentő fülhallgató. Élvezhetőbb hangminőséget biztosít az utasoknak, csökkenti a háttérzajt. Nem vezetői használatra.
(Kiegészítő)

DAB digitális rádió.
Kiváló hangminőségű digitális rádiózást tesz lehetővé DAB sugárzási körzetben. (Opcionális)

Saab Infotainment Navigation.
AM/FM rádió RDS-sel, CD/MP3/WMA/DVD/DivX kompatibilis DVD lejátszó, 8 collos érintőképernyő, 10GB kapacitású, zene és térképek tárolására alkalmas merevlemez.
(Opcionális)

harman/kardon Surround Sound.
A legkorszerűbb hangrendszer 11 hangszóróval. MP3 és CD formátum esetén szimulált térhangzást produkál, míg DVD audio/videó felvételeket valódi 5.1-es térhangzásban játszik le. (Opcionális)

Saab Bluetooth kihangosító.
Bluetooth kapcsolatra képes készülékhez. A névjegyzék és a híváslisták átmásolódnak* az Infotainment rendszerbe, ahonnan ezután közvetlenül, a kormánykerék gombjaival, vagy hangvezérléssel is előhívhatók. Létezik egy másik Bluetooth kihangosító-típus is, hangvezérelt hívás funkcióval, és kormányról történő hangerővezérléssel. 
(Opcionális/kiegészítő)

AUX és USB csatlakozó.
A középkonzol AUX csatlakozója szériatartozék. Az opcionális USB csatlakozó segítségével iPodról, MP3 lejátszóról és pendriveról is hallgathatunk zenét az Infotainment rendszeren. 

Az iPod az Apple Inc. regisztrált védjegye az USA területén és más országokban. 
A Bluetooth az amerikai Bluetooth SIG, Inc. védjegye, a Saab Automobile AB a cég engedélyével használja. 
*készülékfüggő

Komfortzóna

Az új Saab 9-5 Sedanban a hátsó ülésen utazóknak sem lehet oka a panaszra. A tágas lábtér mellett kényeztető extrák egész sora várja őket. 

Hátsó hangrendszer.
Segítségével a hátsó üléseken utazók vezeték nélküli fejhallgatókkal élvezhetik saját zenéjüket. Minden olyan zenelejátszó eszközhöz hozzáférhetnek, ami épp nincs használatban elől. (Opcionális)

Hátsó szórakoztató rendszer.
A zenehallgatáson és filmnézésen túl a hátul ülők külső eszközöket is csatlakoztathatnak, úgy mint játékkonzol, kamera, TV tuner. Része két db 8 collos kijelző, vezeték nélküli fejhallgatók és távirányító. (Opcionális)

Háromzónás klíma.
A háromzónás klímaberendezéssel a vezető, az első ülés utasa és a hátul ülők egymástól függetlenül határozhatják meg a számukra ideális hőmérsékletet. (Opcionális) (Kivéve jobbkormányos modelleknél)

U-alakú CargoTrack csomagtér sín.
Rögzítse csomagjait.

Az új Saab 9-5 Sedan tágas csomagtere hosszabb utazásokra is kiválóan alkalmas. Mivel az autósok többsége csak töredékét használja a csomagtérnek, kifejlesztettünk egy flexibilis tárolórendszert – az opcionális U-alakú csomagtér sínt. Segítségével sportos vezetési stílus mellett is helyükön tarthatók a poggyászok. Szokatlan lehet a teljesítmény ilyesfajta megközelítése, különösen egy szedánban, de hát ez nem is egy hétköznapi autó.

Csomagtartó.
515 liter űrtartalmú, ami tovább növelhető a 60/40 arányban dönthető, osztható hátsó ülések mozgatásával.

Hírek

  • Nem gyártják!
    2011-06-24 20:50:58

    Már nem gyártják a 9000 és a 900-ast!

Szavazás

Meik a jobb?
A 900
A 9000
A 9-5 Sedan
Asztali nézet